Få mer Trumf-bonus med Trumf Visa kredittkort

Hjelp og kontakt

Illustrasjon av dame som sitter på PC

Trumf Visa-kundeservice
Ved spørsmål om Trumf Visa kredittkort, kan vi kontaktes på:
Tlf: 22 56 33 00 Epost: kundeservice@trumfvisa.no

Åpningstider Trumf Visa-kundeservice
Mandag-fredag: 8.00-18.00
Tjenesten for sperring av kort er alltid åpen.

Reklamasjon
Har du reklamasjon tilknyttet ditt Trumf Visa kredittkort, vennligst send en e-post til trumfvisa.reklamasjon@tietoevry.com. 

Klage
Ønsker du å rette en formell klage til NorgesGruppen Finans AS kan du gjøre det via klageskjema.

 

Se våre ofte stilte spørsmål om Trumf Visa under.

Spørsmål og svar om gamle Trumf Visa fra DNB

Når slutter mitt Trumf Visa kredittkort fra DNB å fungere? Les mer

Dersom du har et Trumf Visa kredittkort levert av DNB slutter dette å fungere 10.10.2020.
For informasjon vedrørende betalingsforsikring tilknyttet dette kortet, vennligst kontakt DNB kundeservice.

Har du spørsmål om ditt gamle Trumf Visa-kort fra DNB? Les mer

Spørsmål knyttet til gamle Trumf Visa fra DNB (eks: nettkonto, faktura, sperring av kort e.l.) kan rettes til DNB.

Jeg har ett gammelt og ett nytt Trumf Visa kort, hvilket skal jeg bruke? Les mer

Dersom du har et Trumf Visa kredittkort fra før som er levert av DNB, slutter dette å virke 10.10.2020. Det skal være mulig å bruke begge kortene frem til denne datoen. Etter 10.10.2020 vil kun ditt nye Trumf Visa kredittkort fungere.
Du skiller lett på de to kortene da kortet fra DNB har uthevet skrift, mens det nye kortet har stående format og ikke uthevet skrift.

Spørsmål og svar om Trumf-bonus

Hvor mye Trumf-bonus får jeg med Trumf Visa kredittkort? Les mer

Bruk av Trumf Visa kredittkort i NorgesGruppens dagligvarekjeder gir 2 % Trumf-bonus. I tillegg får du 0,5 % Trumf-bonus ved bruk alle andre steder, med unntak av konkurrerende dagligvarekjeder

Det gis ikke Trumf-bonus på følgende:

  • Uttak av kontanter over skranke og i minibank
  • Pengeoverføring mellom personer (eks. vipps).

Får jeg ekstra Trumf-bonus med Trumf Visa når jeg handler på ViaTrumf? Les mer

Ved handel gjennom ViaTrumf kan du få ekstra Trumf-bonus med Trumf Visa. Du må være logget inn med Trumf på ViaTrumf for å kunne bruke denne tjenesten. For mer informasjon om hvordan ViaTrumf fungerer, se ViaTrumf.no.
Ved handel gjennom ViaTrumf med Trumf Visa kredittkort får du 0,5% Trumf-bonus i tillegg til bonusen som genereres av ViaTrumf.

Hvorfor får jeg ikke Trumf-bonus når jeg handler med mitt Trumf Visa-kort? Les mer

Dette kan skyldes at du ikke har samtykket til utlevering av opplysninger fra NorgesGruppen Finans til Trumf AS, slik at Trumf kan beregne bonusen din på transaksjonene dine. Samtykket kan du endre hos Trumf Visa kundeservice ved å sende e-post til kundeservice@trumfvisa.no
Det kan ta flere dager før  Trumf-bonus fra Trumf Visa blir registrert på trumf.no. Dette er fordi at det kan ta tid fra beløpet er reservert til det blir bokført. Når beløpet er bokført blir beløpet overført til Trumf for bonusberegning.

Spørsmål og svar om søknad

Jeg ønsker å søke om Trumf Visa, hvor finner jeg søknadsskjema? Les mer

Du søker elektronisk om Trumf Visa kredittkort her. Husk at du må være innlogget Trumf-medlem for å søke.

Hvor lang er behandlingstiden fra søknad til mottatt kort? Les mer

Vi behandler din søknad innen 2-3 virkedager, og du kan forvente å motta kortet ca. en uke etter at kundeforholdet er innvilget.
I oppstartsfasen fra august 2020 kan behandlingstiden være noe lengre grunnet stor pågang.

Jeg har fått avslag på min søknad, hvorfor? Les mer

Vi har gjort en vurdering av din nåværende økonomiske situasjon. Dersom du har lagt inn feil i søknaden eller mener at søknaden har blitt behandlet feil, kan du sende en e-post til kundeservice@trumfvisa.no.
Dersom din økonomiske situasjon endrer seg er du velkommen til å søke igjen.

Jeg har ikke BankID, hvordan får jeg søkt om Trumf Visa kredittkort? Les mer

Vi har foreløpig bare mulighet til å ta imot søknader fra Trumf-medlemmer som har BankID eller BankID på mobil.

Jeg har søkt om Trumf Visa, men har ikke fått noen tilbakemelding? Les mer

Du skal få svar på din søknad innen 2-3 virkedager. Dersom du ikke har mottatt noen tilbakemelding, vennligst sjekk spam-filter i din mailinnboks eller send oss en henvendelse til kundeservice@trumfvisa.no. I oppstartsfasen fra august 2020 kan behandlingstiden være noe lengre grunnet stor pågang.

Spørsmål og svar om kreditt

Hva er min kredittgrense og hvor mye disponibel kreditt har jeg? Les mer

Informasjon om kredittgrense samt tilgjengelig kreditt kan sees i Trumf Visa-appen, eller du kan få det oppgitt ved å kontakte kundeservice.

Hvilke kredittgrenser kan jeg få med Trumf Visa? Les mer

Du kan få kredittgrense fra 5000 opp til 100 000 kroner, med intervaller på 5 000 kroner. Når du søker, vil du få opp den grensen vi maksimalt kan tilby deg etter kreditt- og likviditetsberegninger. Du kan selv velge et eventuelt lavere beløp om ønskelig.

Kan jeg få høyere kredittgrense enn 100 000? Les mer

Nei, maksimal innvilget kredittgrense er kroner 100 000 kroner.

Kan jeg øke eller redusere min kredittgrense? Les mer

For endring i din kredittgrense, vennligst send en e-post til Trumf Visa kundeservice på kundeservice@trumfvisa.no. 

Spørsmål og svar om faktura, reklamasjon og kort

Jeg har ikke mottatt kort i posten? Les mer

Du kan forvente å motta kortet ca. en uke etter at kundeforholdet er innvilget. Dersom kortet lar vente på seg, vennligst kontakt Trumf Visa kundeservice.

Hvordan aktiverer jeg mitt Trumf Visa kort første gang? Les mer

Når du mottar ditt Trumf Visa kredittkort må dette aktiveres første gang du bruker det. Aktivering gjøres ved å fysisk sette kortet med chip i en terminal og taste PIN kode. Du kan også ta i bruk det digitale kortet med en gang du har blitt kunde ved å gå inn i Trumf Visa-appen. Gå inn på Kortdetaljer, der finner du kortnummer og sikkerhetskode.

Jeg har mistet kortet mitt, hvordan får jeg sperret det? Les mer

Kortet kan du selv sperre i Trumf Visa-appen. Kundeservice hjelper også til med sperring av kort, og utenom våre åpningstider blir du automatisk viderekoblet til vår sperretjeneste via telefon. Dersom du ønsker å få tilsendt et nytt kort må kundeservice kontaktes i åpningstiden; hverdager mellom kl 08:00 og 18:00.

Er det mulig å få familiekort? Les mer

Ditt Trumf Visa kredittkort er personlig og hverken kortet eller PIN-kode skal utgis til andre. Vi arbeider med løsningen for familiekort/tilleggskort til høsten.

Kortet mitt har blitt sperret fordi jeg har tastet feil PIN, hva gjør jeg? Les mer

Dersom du taster feil PIN-kode 3 ganger blir kortet automatisk sperret i 24 timer før det åpnes igjen med samme kode. Du kan se din PIN-kode i Trumf Visa-appen. Dersom du trenger ny PIN-kode, vennligst kontakt Trumf Visa kundeservice. 
Er kortet sperret grunnet feil PIN kan dette dessverre ikke gjenåpnes før det har gått 24 timer, selv ikke av kundeservice.
Dersom kortet blir avvist grunnet ingen flere PIN forsøk i en offline terminal, må kortet aktiveres i en online terminal. Vi anbefaler at dette gjøres i en minibank, da disse alltid er online.

Kortet mitt blir avvist i butikk/ved forsøkt transaksjon, hvorfor det? Les mer

det kan være flere grunner til at kortet blir avvist. Kortet kan bli avvist ved bruk dersom du har nådd din kredittgrense. Disponibel kreditt kan sees i Trumf Visa-appen. Kortet kan også bli avvist ved terminalfeil eller lignende. Dersom kortet blir avvist grunnet ingen flere PIN forsøk i en offline terminal, må kortet aktiveres i en online terminal. Vi anbefaler at dette gjøres i en minibank, da disse alltid er online.

Jeg har fått en purring, men har ikke mottatt faktura Les mer

Informasjon om faktura finner du i Trumf Visa-appen. Du kan også få tilsendt en fakturakopi ved å henvende deg til kundeservice på e-post kundeservice@trumfvisa.no.

Jeg har glemt min PIN-kode, hvordan kan jeg få oppgitt denne? Les mer

Dersom du har lastet ned Trumf Visa-appen kan du se din PIN-kode der. Hvis du ikke har appen, vennligst kontakt Trumf Visa kundeservice for å få tilsendt ny PIN-kode per post.

Jeg mistenker at jeg har blitt utsatt for svindel med mitt Trumf Visa kredittkort, hva gjør jeg? Les mer

Dersom du vet eller mistenker at du har blitt utsatt for svindel/misbruk av ditt Trumf Visa kredittkort, bør du så snart som mulig sperre kortet ditt via Trumf Visa-appen eller ved å kontakte kundeservice.

Jeg ønsker å reklamere på et kjøp gjort med Trumf Visa kredittkort, hvordan går jeg frem? Les mer

Dersom du har en reklamasjonssak ber vi om at du vennligst sender en e-post til trumfvisa.reklamasjon@tietoevry.com.

Kan faktura sendes til en annen adresse enn min folkeregistrerte? Les mer

Du kan motta faktura per e-post til adressen som er registrert på kundeforholdet, eller til din folkeregistrerte postadresse. Fakturaen kan også sees i Trumf Visa-appen.

Kan jeg endre forfallsdato? Les mer

Forfallsdato kan settes til den 15. eller 31. i måneden. Dersom du ønsker å endre forfallsdato, vennligst kontakt kundeservice på kundeservice@trumfvisa.no.

Kan jeg få e-faktura eller autogiro? Les mer

Den aller første fakturaen sendes per post, ved betaling av denne kan du velge e-faktura i din nettbank.

Spørsmål og svar om kundeforhold og fordeler

Hvor finner jeg min signerte kundeavtale for Trumf Visa? Les mer

Din signerte kundeavtale finner du under «Innstillinger» i Trumf Visa-appen.

Jeg har spørsmål om forsikringen knyttet til mitt Trumf Visa kredittkort? Les mer

Forsikringene i kortet er levert av Frende Forsikring. Du kan få informasjon om forsikringsavtalen i Trumf Visa-appen, eller på siden Forsikringer i kortet.
Har du spørsmål eller vil melde skade kan du gjøre du det på telefon 22 30 36 36 eller sende en e-post  til kundeservice@trumfforsikring.com.

Jeg ønsker å avslutte min Trumf Visa kredittkortavtale, hvordan går jeg frem? Les mer

For oppsigelse av din avtale, vennligst send en skriftlig henvendelse til kundeservice, gjerne  e-post til kundeservice@trumfvisa.no. 

Hvor kan Trumf Visa kredittkort benyttes? Les mer

Kortet kan benyttes alle steder i verden som støtter VISA. Det er mulig å sette regionsperre i Trumf Visa-appen om ønskelig.

Hvordan fungerer Trumf Visa-appen? Les mer

Appen kan lastes ned både for iPhone og Android via Appstore eller Google Play.
Etter nedlastning blir du bedt om å identifisere deg med fødselsnummer og telefonnummer. Du skal videre motta en aktiveringskode per sms. Dersom du ikke mottar aktiveringskode per sms, vennligst prøv igjen og dobbeltsjekk at du har skrevet inn riktig telefonnummer.
Om koden allikevel ikke mottas, vennligst kontakt Trumf Visa kundeservice på e-post kundeservice@trumfvisa.no og oppgi ditt navn, telefonnummer og type telefon/modell.
I appen kan du:

  • Se kredittgrense
  • Få full oversikt over disponibel kreditt og alle transaksjoner
  • Se disponibelt beløp og brukt beløp
  • Se PIN kode
  • Se din faktura
  • Se digitalt kort med kortnummer og sikkerhetskode (fornyes hvert 5 minutt)
  • Sperre ditt kort
  • Se kundeavtalen
  • Se dine forsikringsbevis og vilkår
  • Sette regionsperre

Effektiv rente 27,19 %, 15 000 kr o/12 mnd. Kostnad 2 047 kr. Totalt 17 047 kr. Du får mest ut av fordelene ved å betale hele fakturaen ved forfall. Trumf Visa leveres av NorgesGruppen Finans AS.

Trumf Visa har integrert Reiseforsikring og Hjelp ved ID-tyveri fra Trumf Forsikring levert av Frende. Forsikringsbevis og vilkår finner du her.

Personvernerklæringen til Trumf Visa kredittkort finner du her.