Spørsmål og svar

Har du spørsmål om Trumf? Her har vi samlet spørsmål og svar mange av kundene våre har om medlemskap, bruk og opptjening av Trumf-bonus.

Mest stilte spørsmål

Jeg har glemt mitt passord, hva gjør jeg? Les mer

Dersom du har glemt passordet ditt kan du få tilsendt nytt passord her ved å taste inn e-postadresse, kundenummer eller mobiltelefonnummer. Du vil da få en link på SMS eller e-post der du kan velge deg et nytt passord. Bruker du kundenummer for å lage nytt passord forutsetter dette at du har e-post eller mobilnummer registrert. Vi anbefaler at du unngår å bruke samme passord flere steder. Du må heller ikke dele ditt passord eller innloggingsdetaljer med andre. 

Hvordan sparer jeg Trumf-bonus med Trumf-kort? Les mer

For å spare Trumf-bonus med Trumf-kortet ditt, må du scanne kortet i kassen når du betaler.

Mangler du Trumf-kort kan du bestille et nytt på profilsiden din. Du kan også hente deg et kort i butikken, bare husk å registrere det på profil-siden din, slik at bonusen blir registrert på deg.

Hvordan sparer jeg Trumf-bonus med bankkort? Les mer

For å legge til bankkortet ditt må du logge inn på din profilside. Under Mine kort kan du legge til bankkortet du vil bruke ved å registrere kontonummeret knyttet til kortet. Det er også viktig at du selv står som eier av bankkontoen du registrerer.

Når bankkontonummeret ditt er lagt til, vil du automatisk spare Trumf-bonus når du betaler med bankkort som er tilknyttet denne kontoen.

Du kan ha to bankkontonummer registrert på medlemskapet ditt. Hvis du har et delt medlemskap, vil også tilknyttede medlemmer kunne ha to bankkontonummer registrert på sin profil.

Jeg vil ha Trumf-bonusen min over på bankkontoen min. Hvordan gjør jeg det? Les mer

For å overføre Trumf-bonusen til bankkontoen din, må du logge inn på din profilside.

Hvis du allerede har registrert bankkontoen din hos oss, velger du bruk bonus, legger inn beløpet du ønsker å overføre, og trykker overfør til kontonummer. Har du flere bankkontonummer registrert på ditt medlemskap velger du ønsket kontonummer under utbetal til kontonummer. Minstebeløpet for overføring er 10 kr.

Pengene vil så overføres gebyrfritt til kontoen din i løpet av 3-4 virkedager.

Hvis du ikke har lagt kontonummeret ditt til medlemskapet ditt ennå, finner du fremgangsmåten her.


Vær oppmerksom på at når pengene er overført til et gyldig kontonummer er det ikke mulig å reversere overføringen.

Hvordan betaler jeg med min bonus i butikk? Les mer

Du kan bruke bonusen din som betaling i butikk på to måter: enten ved aktivere en bonusbetaling som innlogget eller ved å sende SMS.

1) For å aktivere en bonusbetaling som innlogget må du først logge inn og velge bruk bonus. Her velger du hvor mye bonus du vil bruke i butikken, og i hvilken kjede du vil bruke den. Du kan bruke opp til 1000,- av Trumf-saldoen din av gangen. Når du har valgt beløp og butikk, trykker du aktiver.

2) For å aktivere en betaling via SMS sender du en av følgende kodeord til 2155, basert på hvor du ønsker å bruke din bonus: «uttakmeny», «uttakspar», «uttakjoker», «uttakjacobs» eller «uttaknarbutikken». Her vil du aktivere hele din Trumf-saldo. Tjenesten forutsetter at du har ditt mobilnummer registrert i Trumf.

Neste gang du (eller andre du deler Trumf-medlemskap med) skal betale i butikken med et bankkort som er registrert på medlemskapet ditt, eller når du skanner Trumf-kortet ditt i kassen kan du velge å benytte bonusuttaket som betaling. Har du registrert ditt mobilnummer i Trumf vil du, og andre du eventuelt deler medlemskap med, motta SMS når bonusen er aktivert og brukt.

Logg inn på din profilside for å legge til bankkort, eller for å se hvilke kort som allerede er lagt til medlemskapet ditt.