Hvorfor har jeg fått beskjed fra Trumf om at jeg må bekrefte mine kundeopplysninger?

Personvernopplysningsloven §28 viser til at bedrifter ikke skal beholde personopplysninger om kunder lenger enn det som anses som nødvendig. Dersom du har mottatt en e-post eller et brev fra oss er det fordi du ikke har spart Trumf-bonus på over 3 år. Ønsker du å fortsette å være medlem er det derfor viktig at du bekrefter dine kundeopplysninger.

 

Hvordan bekrefter jeg mine kundeopplysninger?

Når du logger inn på trumf.no vil du få opp et skjema over personopplysninger vi har registret på deg. Ved å bekrefte at opplysningene stemmer vil vi registrere at du ønsker å fortsette å være Trumf-medlem og du vil ikke bli slettet. Du kan også endre opplysningene dine i det samme skjemaet dersom noe ikke lenger stemmer.

NB! Har du ikke e-post eller mobilnummer registrert i Trumf må du ta kontakt med Trumf kundeservice på telefon 22 56 33 00 for å bekrefte dine opplysninger.

 

Det stemmer ikke at jeg ikke har spart Trumf-bonus på over 3 år, hvorfor har jeg da fått e-post?

Har du flere Trumf-medlemskap med for eksempel to ulike e-postadresser registrert? Det er kun Trumf-profilen tilknyttet e-postadressen du mottok e-posten på som vil bli slettet.

 

Jeg ønsker ikke å fortsette å være Trumf-medlem, hvor lang tid tar det før jeg blir slettet i Trumf?

1) Har du vært inaktiv i mer enn 3 år vil vi først slette eventuelle bankkontonummer, e-post og mobilnummer registrert på deg dersom du ikke bekrefter dine kundeopplysninger. Grunnet regnskapsloven sine regler så vil hele medlemskapet slettes fullstendig først 5 år etter siste transaksjon.

2) Har du vært inaktiv i mer enn 5 år og ikke bekrefter dine kundeopplysninger vil vi slette hele ditt medlemskap. Dette innebærer også eventuell Trumf-saldo du har stående på ditt medlemskap. 

 

Kan jeg ta ut bonusen jeg har stående hos Trumf uten å fortsette som medlem?

Ja, det kan du. Da må du først bekrefte dine kundeopplysninger på trumf. Deretter kan du bruke bonusen din under menyvalget "bruk bonus" på trumf.no. Etter bonusen er brukt i butikk, overført til SAS EuroBonus eller til bankkonto kan du ta kontakt med Trumf Kundeservice for å bli utmeldt av Trumf. NB! Det er viktig at du ser at din bonus er brukt/overført før du ber om å bli slettet.  

 

Både jeg og noen jeg deler medlemskap mottok e-post om at vi må bekrefte våre kundeopplysninger, trenger begge to å gjøre dette?

Nei, for at vi skal beholde ditt medlemskap holder det at du eller noen i din husstand bekrefter sine kundeopplysninger. Da vil ingen medlemmer i denne husstanden bli slettet.

 

Les mer om hvordan Trumf behandler dine personopplysninger i personvernerklæringen. 

 

Har du problemer med innlogging? Se våre ofte stilte spørsmål knyttet til innlogging her.