Her finner du ofte stilte spørsmål om passord og innlogging:

 

Jeg har glemt mitt passord, hva gjør jeg?

Dersom du har glemt passordet ditt kan du få tilsendt nytt pasord her. Følg instruksjonene for å lage nytt passord. 

 

Jeg har glemt mitt passord og har ikke smarttelefon, hva gjør jeg da?

Har du ikke en smarttelefon kan du fremdeles få tilsendt et nytt passord dersom du har din e-post registrert hos Trumf. Følg instruksjonene for å få tilsendt nytt passord her og skriv inn din e-postadresse. Har du ikke din e-post registrert kan du ta kontakt med Trumf kundeservice. 

 

Kan jeg bli Trumf-medlem når jeg ikke har e-postadresse?

Det kan du! Har du ikke e-postadresse tar du kontakt med kundeservice. De vil sende deg et manuelt skjema i posten som du fyller ut og sender tilbake til oss. 

 

Jeg har registrert feil e-postadresse eller mobilnummer på mitt kundeforhold?

Har du registrert feil e-postadresse eller mobilnummer kan vår kundeservice hjelpe deg med å endre dette.

 

Fant du fremdeles ikke det du lurte på? 

Kontakt oss her