Her finner du en oversikt over ofte stilte spørsmål om medlemskapet i Trumf:

 

Hvordan blir personopplysninger behandlet i Trumf?

Du kan lese mer om hvordan dine personopplysninger behandles i personværnerklæringen. 

 

Hvordan fjerner jeg et medlem fra min husstand?

Skal du fjerne et medlem fra din husstand må du ta kontakt med vår kundeservice så hjelper vi deg med det. 

 

Jeg og et annet Trumf-medlem ønsker å spare sammen, kan vi slå sammen våre Trumf-medlemskap?

Ja det kan dere. Dette kan vår kundeservice  hjelpe dere med. Vi sjekker da at begge medlemmene ønsker å slås sammen før dette gjennomføres. Ved sammenslåing er det viktig å være oppmerksom på at kun kjøpshistorikken til den som har spart mest vil bli tilgjengelig i den nye husstanden. All bonus som er spart på den andre Trumf-kontoen blir flyttet over, men det er ikke mulig å se gammel kjøpshistorikk til denne personen. 

  

Har du problemer med innlogging? Klikk her for å se ofte stilte spørsmål knyttet til innlogging.

 

Fant du fremdeles ikke det du lurte på? 

Kontakt oss her