Ofte stilte spørsmål

 

Velg en kategori for å finne svar på det du lurer på:

Passord

Bankkort

Trumf-bonus

TUI

Shell

Esso

Personopplysninger

Trumf-saldo

E-postadresse

Bonus i butikk

Trumf Forsikring

SAS EuroBonus

 

Passord

Jeg har glemt mitt passord, hva gjør jeg?

Dersom du har glemt passordet ditt kan du få tilsendt nytt pasord her. Følg instruksjonene for å sette nytt passord.

 

Jeg har glemt mitt passord og har ikke smarttelefon, hva gjør jeg da?

Har du ikke en smarttelefon kan du fremdeles få tilsendt et nytt passord dersom du har din e-post registrert hos Trumf. Følg instruksjonene for å få tilsendt nytt passord her og skriv inn din e-postadresse. Har du ikke din e-post registrert kan du ta kontakt med Trumf kundeservice. 

 

Bankkontonummer

Hvordan overfører jeg Trumf-bonus til min bankkonto?
For å overføre Trumf-bonus til din bankkonto benytter du menypunktet bruk bonus. Dersom du har registrert din konto hos oss overføres pengene gebyrfritt i løpet av 3-4 virkedager. Du kan registrere ditt kontonummer på din profil. Tjenesten krever at du er innlogget.


Hvordan registrerer jeg mitt bankkontonummer?
Du kan oppdatere eller registrere bankkontonummer under menypunktet profil. Du kan registrere to bankkontonummer per medlem og det er viktig at du står som eier av kontoen du registerer. 

 

Kan jeg registrere flere bankkonti på mitt medlemskap?
Du kan spare bonus med opp til to bankkontonummer per medlem (gjelder kun debetkort/bankaxept-kort med kontonummer med 11 siffer). Du kan registrere bankkontonummer på din profil. Kredittkort av typen Trumf Visa og Shell MasterCard blir automatisk knyttet opp mot ditt Trumf-medlemskap. Det er ikke mulig å registrere andre typer kredittkort. Tjenesten krever at du er innlogget.

 

Trumf-bonus
Hvordan vet jeg at Trumf-bonus blir registrert på mine kjøp?
Du finner en samlet oversikt over hele din kjøpshistorikk for de siste 12 måneder under menypunktet kjøpshistorikk. Vanligvis tar det 1-2 dager fra du foretar et kjøp til det vises i kjøpshistorikken. Til informasjon gis det ikke Trumf-bonus på pant eller post i butikk. På kvitteringen fra din dagligvarebutikk vil du se Trumf-grunnlaget bonusen beregnes ut fra. Trippel-Trumf bonus eller annen ekstra bonus vises ikke på kvitteringen, kun i kjøpsoversikten på trumf.no.

 

Kan flere i familien spare Trumf-bonus sammen?
Under din profil kan du legge til flere personer i din husstand slik at dere kan spare Trumf-bonus på samme konto. Familiemedlemmer kan også registrere sine bankkontonummer og spare automatisk Trumf-bonus. Du kan legge til flere bankkontonummer på din profil.

 

TUI 

Hvilke fordeler får jeg hos TUI?
Som Trumf-medlem får du også kr 500,- i rabatt hos reiseoperatøren TUI. Rabatten gjelder ikke for kun fly, uspesifiserte reiser eller andre allerede rabatterte reiser. Les mer om bestilling av reise hos TUI.

 

Shell

Hvordan sparer jeg Trumf-bonus hos Shell?

Du kan spare Trumf-bonus på drivstoff hos betjente Shell-stasjoner ved å benytte et bankkort registrert hos Trumf eller et Trumf-kort. Med Shell MasterCard kan du spare Trumf-bonus på både betjente Shell-stasjoner og Shell Express. Med Trumf Visa får du ikke bonus på øre per liter, men 0,5 % Trumf-bonus på hele handelen. 

 

Esso

Hvordan sparer jeg Trumf-bonus hos Esso?

Du kan spare Trumf-bonus på bensin og diesel hos Esso ved å benytte et bankkort registrert hos Trumf eller et Trumf-kort.  På Express automatstasjoner må du ha et Trumf-registrert bankkort for å spare bonus. Per nå er det ikke mulig å få ørebonusen på 40 øre/L ved betaling med kredittkort hos Esso, kredittkort kan heller ikke kombineres med Trumf-kort. Ved bruk av kredittkortet Trumf Visa sparer du 0,5% bonus hos Esso.

 

Personopplysninger

Hvordan blir personopplysninger behandlet i Trumf?

Du kan lese mer om hvordan dine personopplysninger behandles i personværnerklæringen. 

 

Trumf-saldo

Hvordan sjekker jeg min Trumf-saldo?

Som innlogget på Trumf.no vil du alltid se din Trumf-saldo øverst i høyre hjørne. Du kan også sende en sms med kodeord  saldo til 2155.

 

E-postadresse 

Kan jeg bli Trumf-medlem når jeg ikke har e-postadresse?

Det kan du! Har du ikke e-postadresse tar du kontakt med kundeservice på tlf: 22 56 33 00. De vil sende deg et manuelt skjema i posten som du fyller ut og sender tilbake til oss. 

 

Fant du fremdeles ikke det du lurte på? 

Kontakt oss her