Spørsmål og svar

Illustrasjonsbilde

Her har vi samlet de vanligste spørsmålene vi får fra våre kunder. Kanskje finner du svar på det du lurer på her.

Hvordan bruker jeg min Trumf-bonus på reiser?

Hvordan tar jeg ut min Trumf-bonus i kontanter?

Kan flere i familien spare sammen?

Hvordan registrerer jeg mitt bankkort?

Kan jeg registrere flere bankkort på medlemsskapet mitt?

Hvordan vet jeg at Trumf-bonus er registrert på kjøpet mitt?

Hva gjør jeg hvis jeg har glemt passordet mitt?

Jeg får beskjed om at passordet er feil. Hvorfor?

Hvordan blir personopplysninger behandlet i Trumf?


 

Hvordan bruker jeg min Trumf-bonus på reiser?

Du kan overføre hele eller deler av din Trumf-saldo til en SAS EuroBonus-konto. Dersom EuroBonus-kontoen tilhører en annen person enn deg selv vil du bli bedt om å taste inn etternavnet på EuroBonus-kontoens eier. Dette er for å forsikre oss om at bonusen din kommer til riktig konto. Les mer om overføring av Trumf-bonus til EuroBonus her. 

Som Trumf-medlem får du også kr 500,- i rabatt hos TUI. Rabatten gjelder ikke for kun fly, uspesifiserte reiser eller andre allerede rabatterte reiser. Les mer om bestilling av reise hos TUI her

Hvordan overfører jeg Trumf-bonus til min bankkonto?

For å overføre din bonus til din bankkonto må du logge deg inn på Min side og velge "bruk bonus" i den blå menyen. Dersom du har registrert din bankkonto hos oss kan vi overføre pengene gebyrfritt i løpet av 4-5 dager. Du kan registrere din konto på "Min side" eller du kan kontakte Trumf kundeservice

Kan flere i familien spare sammen?

Ja, på "Min side" under punktet "Medlemmer" kan du legge til flere medlemmer i din husstand slik at dere kan spare Trumf-bonus på samme konto. Familiemedlemmer kan også registrere sine bankkort og spare Trumf automatisk når de betaler med bankkortene. Du kan legge til flere bankkort på "Min side". 

Hvordan registrerer jeg mitt bankkort?

For å registrere ditt bankkort må du være innlogget på "Min side". Klikk her for å registrere ditt bankkort

Kan jeg registrere flere bankkort på medlemsskapet mitt?

Ja, har du flere bankkort (gjelder debetkort/bankaxept-kort med kontonummer med 11 siffer) kan du spare Trumf med alle kortene. Du må logge deg inn for å registrere flere bankkort, klikk her. Kredittkort av typen Shell MasterCard og Trumf Visa blir automatisk knyttet opp mot ditt Trumf-medlemsskap.

Hvordan vet jeg at Trumf-bonus er registrert på kjøpet mitt?

Du finner en samlet oversikt over hele din kjøpshistorikk tilknyttet Trumf for de siste 12 måneder på "Min side" på trumf.no. Velg punktet "Kjøpshistorikk" i den blå menyen. Det tar 3-4 dager fra du foretar et kjøp til det vises i kjøpshistorikken. Det gis ikke Trumf-bonus på pant og post i butikk. På kvitteringen fra din dagligvarebutikk vil du se Trumfgrunnlaget bonus beregnes ut fra. Trippel-Trumf bonus eller annen ekstra bonus vises ikke på kvitteringen, kun i kjøpsoversikten på trumf.no.

Hva gjør jeg hvis jeg har glemt passordet mitt?

Klikk "Logg inn" på forsiden på trumf.no. Benytt funksjonen "Glemt passord" så sender vi deg nytt passord på epost. Du kan også kontakte Trumf kundeservice for hjelp. 

Jeg får beskjed om at passordet er feil. Hvorfor?

  • Passordet du har mottatt kan inneholde liten L ikke tallet 1 (eller stor i), eller motsatt at tallet 1 i stedet for liten L.
  • Passordet inneholder tallet 0 ikke bokstaven o, eller motsatt bokstaven o i stedet for tallet 0.
  • Passord skal ha minst 6 tegn.

Hvordan blir personopplysninger behandlet i Trumf?

Ref. våre kundebetingelser punkt 8 lagres følgende opplysninger hos Trumf. Opplysninger fra innmeldingsskjema som navn, adresse, e-post adresse, telefon/mobil og bankkontonummer. I tillegg overføres informasjon om handlet beløp, Trumf-bonus, produkter, dato og butikk/stasjon hver gang du handler med Trumf-kortet eller Trumf registrert bankkort.

Innsyn og endringer av opplysninger som er registrert gjøres ved å logge seg inn på trumf.no eller ved å ta kontakt med Trumf kundeservice.

På trumf.no finner du informasjon om personopplysninger som navn, adresse, e-post adresse, mobil og bankkontonummer. I tillegg finner du din kjøpshistorikk for siste 12 måneder med informasjon om handlet beløp, Trumf-bonus, dato og butikk/stasjon.

Informasjon om bongdata som er registrert på medlemmet, samt hvilket segment medlemmet er tilknyttet, kan fremskaffes ved å ta kontakt med Trumf kundeservice.

Når et medlem melder seg ut av Trumf slettes opplysninger som telefon/mobil og e-post adresse, bankkontonummer i bank. Oppspart bonus vil bli utbetalt til kundens bankkonto. Som følge av regnskapslovens krav vil enkelte opplysninger bli oppbevart i 10 år fra utmeldingsdato. Disse opplysningene er: Medlemmets navn, adresse, bankkontonummer bonus har vært utbetalt til samt kjøpshistorikk/opptjent bonus i siste 10 år.

Medlemmer som har vært inaktive i 10 år, det vil si ingen bonussparing i perioden, vil bli slettet som Trumf-medlem.